Joogatunnit

Kevään 2021 joogatunnit tiistaisin Tuurissa (26.1-13.4)

Joogaryhmät keväällä Keskisen Kyläkaupassa, ravintola OnnenKiven yläkerrassa.

KEVÄT => TI 26.1-13.4.2021 (Huom! koronarajoitusten vuoksi joogatuntien aloitusta siirrettin 2 vkolla eteenpäin)  

Hathajooga klo 17:30-18:45 ja Yinjooga klo 19:15-20:30

Paikka: OnnenKivi Ravintolan yläkerta, Onnentie 7, 63610 Tuuri (sisällä kauppakadulta on rappuset yläkertaan)

Vaihtoehdot: Koko kevät valitulle tunnille, 12 x joogat, 10 x joogat, 8 x joogat, 6 x joogat, 1 x jooga

Koko kevät => paikka koko kaudeksi joko hathajoogaan tai yinjoogaan (voimassa 13.4 saakka)

12 x, 10 x, 8 x 6 x joogapaketti => voit itse valita päivät ja sen kumpaan joogaan tulet (voimassa 13.4 saakka)

1 x => kertamaksu yksittäiselle tunnille tiettynä päivänä

Joogat on helppo maksaa etukäteen holvikaupan kautta:

https://holvi.com/shop/shamaanitar/section/joogatunnit-kevat-2021/

Maksuvaihtoehdot: suomalaiset verkkopankit, sekä Visa- ja Mastercard-luottokortit.

Peruutusehdot: osallistuminen on sitova ja maksamalla sen varmistat paikkasi joogatunneilla sekä niiden toteutumisen. Maksetulla maksulla ei ole palautus/vaihto-oikeutta, joogapaketit tulee käyttää 13.04.2021 mennessä.

Tuntikuvaukset:

Hathajooga

Teemme yhdessä lempeitä, venyttäviä ja rentouttavia joogaharjoituksia. Asanoiden terapeuttiset vaikutukset hoitavat ja parantavat sinua kokonaisvaltaisesti. Jokainen tunti on hieman erilainen kokonaisuus ja asanat ohjataan lempeällä otteella. Tunnin alussa on aina lyhyt hiljentyminen, jossa pääset irti päivän asioista ja virittäydyt paremmin joogan energioihin. Tämän jälkeen joogaillaan yhdessä omaa kehoa kuunnellen sekä lopussa rentoudutaan, jolloin asanoiden parantava vaikutus syvenee. Ohjaan toisinaan harjoitusten jälkeen myös itsehieronnan, joka syventää joogan vaikutusta. Hieronta myös rentouttaa ja tasapainottaa energioita sekä vaikuttaa lymfaan. Tunnilla soi hiljainen, kaunis mantramusiikki. 

Yinjooga

Tässä harjoituksessa päästetään irti kaikesta suorittamisesta ja siirrytään passiivisempaan joogaharjoitukseen. Yin on hyvä vastapaino aktiivisemmalle (yang) joogaharjoitukselle tai kun tahdot palautua kehoa ja mieltä stressaavista asioista. Asennoissa ollaan useiden minuuttien ajan, jolloin keho pysähtyy ja rauhoittuu kunnolla. Fyysisesti harjoitus menee kehossa syvemmälle (sidekudokset, nivelsiteet, nivelet, luut, fascia), mielen tasolla se antaa sinulle mahdollisuuden pysähtyä ja energiatasolla se stimuloi qin/pranan kiertoa kehossa poistaen mahdollisia tukoksia. Tunnilla soi hiljainen meditatiivinen musiikki.