Joogatunnit

Syksyn 2020 joogatunnit tiistaisin Tuurissa (8.9-24.11)

Uudet joogaryhmäni alkavat syksyllä Keskisen Kyläkaupassa, ravintola OnnenKiven yläkerrassa.

SYKSY => TI 8.9-24.11.2020 (kevät TI 12.1-30.3.2021)

Hathajooga klo 17:30-18:45 ja Yinjooga klo 19:15-20:30

Paikka: OnnenKivi Ravintolan yläkerta, Onnentie 7, 63610 Tuuri (sisällä kauppakadulta on rappuset yläkertaan)

Vaihtoehdot: Koko syksy valitulle tunnille, 12 x joogat, 10 x joogat, 6 x joogat, 4 x joogat, 3 x joogat, 1 x jooga

Koko syksy => paikka koko kaudeksi joko hathajoogaan tai yinjoogaan (voimassa 24.11 saakka)

12 x, 10 x, 6 x, 4 x tai 3 x joogapaketti => voit itse valita päivät ja sen kumpaan joogaan tulet (voimassa 24.11 saakka)

1 x => kertamaksu yksittäiselle tunnille tiettynä päivänä

Joogat on helppo maksaa etukäteen holvikaupan kautta:

https://holvi.com/shop/shamaanitar/section/joogatunnit-syksy-2020/ 

Maksuvaihtoehdot: suomalaiset verkkopankit, sekä Visa- ja Mastercard-luottokortit.

Peruutusehdot: osallistuminen on sitova ja maksamalla sen varmistat paikkasi joogatunneilla sekä niiden toteutumisen. Maksetulla maksulla ei ole palautus/vaihto-oikeutta, joogapaketit tulee käyttää 24.11.2020 mennessä.

Tuntikuvaukset:

Hathajooga

Teemme yhdessä lempeitä, venyttäviä ja rentouttavia joogaharjoituksia. Asanoiden terapeuttiset vaikutukset hoitavat ja parantavat sinua kokonaisvaltaisesti. Jokainen tunti on hieman erilainen kokonaisuus ja asanat ohjataan lempeällä otteella. Tunnin alussa on aina lyhyt hiljentyminen, jossa pääset irti päivän asioista ja virittäydyt paremmin joogan energioihin. Tämän jälkeen joogaillaan yhdessä omaa kehoa kuunnellen sekä lopussa rentoudutaan, jolloin asanoiden parantava vaikutus syvenee. Ohjaan toisinaan harjoitusten jälkeen myös itsehieronnan, joka syventää joogan vaikutusta. Hieronta myös rentouttaa ja tasapainottaa energioita sekä vaikuttaa lymfaan. Tunnilla soi hiljainen, kaunis mantramusiikki. Tunti soveltuu hyvin myös aloittelijoille eli jos jooga ei ole tuttua, pystyt olemaan mukana näissä harjoituksissa.

Yinjooga

Tässä harjoituksessa päästetään irti kaikesta suorittamisesta ja siirrytään passiivisempaan joogaharjoitukseen. Yin on hyvä vastapaino aktiivisemmalle (yang) joogaharjoitukselle tai kun tahdot palautua kehoa ja mieltä stressaavista asioista. Asennoissa ollaan useiden minuuttien ajan, jolloin keho pysähtyy ja rauhoittuu kunnolla. Fyysisesti harjoitus menee kehossa syvemmälle (sidekudokset, nivelsiteet, nivelet, luut, fascia), mielen tasolla se antaa sinulle mahdollisuuden pysähtyä ja energiatasolla se stimuloi qin/pranan kiertoa kehossa poistaen mahdollisia tukoksia. Tunnilla soi hiljainen meditatiivinen musiikki. Tunti soveltuu hyvin myös aloittelijoille eli jos jooga ei ole tuttua, pystyt olemaan mukana näissä harjoituksissa.